La mulți ani

La mulți ani, doamnelor, domnișoarelor, mamelor , bunicilor și tuturor femeilor !

Azi este vorba despre iubire, despre recunoștință, despre apreciere și despre emoție.

Când au plecat picii la școală și grădiniță erau foarte fericiți pentru că azi îmi vor aduce o surpriză de Ziua Mamei… erau atât de bucuroși, încât deși bănui ce pregătesc la școli, abia aștept momentul de a veni în brațe pentru a-mi arăta ce-au pregătit și a le vedea bucuria de a-mi dărui ceva făcut de ei.

Serbăm în fiecare zi iubirea noastră,  când îmi spune piciul : „mami – bună” ( cu sensul contrar lui mami-rea) , iar picea se uită admirativ la rochia mea de birou și-mi spune : „Când o să fiu mare, o să-mi dai rochia ta mie ?” , când îmi spun :„mami, dormi cu mine?” și când se roagă lui Do să fie mami bine și sănătoasă și să o păzească de rele…Știu că primim înmiit mai multe bucurii zi de zi de la ei, cu orice gest de afecțiune pe care ei îl manifestă pentru noi. Doar că ei nu conștientizează zi de zi când fac involuntar gesturile de afecțiune, pentru că e vorba de o exteriorizare a unor sentimente pe care nu le pot încă defini. Azi, însă, sunt pregătiți să facă o zi specială pentru mămici … iar eu abia aștept să savurez momentul.

Să vă bucurați și voi de toate micile bucurii care vă umplu sufletul și să radiați azi de fericire!

LA MULȚI ANI !

Lasă un răspuns

