Un cadou frumos, Alexandra Uşurelu

Nu ştiam cine este Alexandra Uşurelu până când jumătatea mea a ales să-mi arate un gest de iubire adevărată, cum s-ar spune în Frozen, când ştiind cât îmi lipseşte mi-a „dăruit” o piesă de-a ei.

Ţie, piesă ce o puteţi asculta pe youtube, iar cea mai bună variantă este aceasta :

Versurile sunt minunate , interpretare angelică.

Ţie

Toamnele – berze şi raţe –
pleacă şi vin în agată…
Nimeni, nimic, niciodată
nu mi te smulge din braţe.

Lumea cu paşii în ceaţă,
ore şi evuri de sânge,
nimeni, nimic nu te frânge,
veşnica mea dimineaţă.

Cosmosul lacom de stele,
valsul zăpezilor dulce,
nimeni, nimic nu te smulge
eternităţilor mele.

Cade vecia-n funinge,
moartea în lanţuri legată –
nimeni, nimic, niciodată,
Soarele meu, nu te stinge…

(Radu Gyr, Poezii vol.II, Stigmate, Editura Marineasa, Timişoara, 1993)

Mi-a fost atât de dragă piesa şi omul pe care l-am descoperit căutându-i cântecele pe net, comandându-i albumul şi urmărindu-i concertele, încât cred cu tărie că la ora actuală în România, făptura aceasta nu are egal. Şi nici superior. Ea stă în vârful unei ierarhii a muzicii de calitate, a unor texte pătrunzătoare, cu mesaje incredibil de frumoase, ce transmit atât de multă bucurie ascultătorilor încât ai impresia că nu-i din lumea aceasta.

Are o prezentare colorată a albumului, în tonuri calde precum e inima ei, cu fluturi , flori, cu un mic prinţ contemporan, cu răsărituri ori apusuri , cu o prezentare foarte atentă şi cu versurile tipărite pentru a fi sigură că ai înţeles mesajul cântecelor.

Pe Micul Prinţ contemporan în găsiţi în piesa Preţul Corect, când spune :

” Sunt omul sărac pe bogatul Pământ

Pe mine mă cumpăr, pe mine mă vând

Vând tot pe nimic şi nimicul îl vând,

Sunt omul sărac pe bogatul pământ”

Pentru că ne-a plăcut din prima, ne-am făcut cadou de Dragobete două bilete la  concertul ei. Un concert al Alexandrei Uşurelu te încarcă cu atâta emoţie cum rar mai transmite un artist azi. E un cadou extraordinar. Muzică live, muzică bună, cântece frumoase, emoţii pozitive.

E o fire plăcută, caldă şi e exact cum transmite din cântecele ei, o romantică, ce ţi-a prins toate sentimentele într-un mănunchi de cântece pe care să le poată oferi iar şi iar tuturor.

E imposibil să nu te emoţioneze mesajul cântecelor ei, iar când un artist vrea să transmită sufletul său celorlalţi, te simţi privilegiat că ai ocazia să-l primeşti, şi să stai în faţa ei să te încânte.

Iar cu un astfel de om şi pe muzica ei ai putea să mergi liniştit până La capătul lumii, unde ” e mai verde-n vie / Sunt zâmbete gratis, au culori şi magie”, unde capătul lumii e capătul sufletului tău. Iar dacă ” La capătul lumii e-aşa cum îmi place mie”, sigur sufletul acesta e plin de iubire şi bunătate ce se dăruieşte mereu şi mereu în fiecare concert şi-n fiecare cântec.

 „Trec zorii fără noi când iubim puţin / Trupuri pline cu oameni goi” te face să vezi exact ce sărac e timpul fără iubire, dar te duce la veşnica şi curajoasa iertare ” se-aruncă şi se şterge ce-i venin” . Le regăsiţi ascultând Ceva se întâmplă cu noi.

Recomand cu căldură concertele acestei artiste , Alexandra Uşurelu pentru că starea de bine pe care ţi-o face cadou nu ai găsi-o altfel, decât ascultând muzica ei, alături de un om drag alături, care

” Când eşti aici, soare pe cer îmi ridici

Şi când râzi, la spate norii mi-i ascunzi,

Reuşeşti să faci minuni cu un gest,

Când zâmbeşti”

Dacă vreţi să o ascultaţi căutaţi-o pe site-ul ei http://www.alexandrausurelu.ro  unde aveţi ocazia să vă înregistraţi pentru a vă trimite cântecele în primă audiţie prin intermediul > Muzica mea în casa ta.

IMG_9245

Iar ca să intri în muzica ei, trebuie să intri într-o stare compatibilă cu felul ei de a fi şi de a transmite emoţie, trebuie să-ţi înlături orice gând negativ şi să asculţi un înger cântând, chiar dacă eşti în bucătărie şi dansezi cu lingurile de lemn 🙂

Lasă un răspuns

