I`m not a number !

girl-18918_1280

Nu sunt un număr în viaţa copilului meu!  Nu sunt şi nu voi accepta să fiu ! Sunt MAMĂ!

Când copilul meu a învăţat să vorbească, a spus prima dată MA-MA, iar soţului meu i-a spus TA-TA.

Nu s-a născut instinctual cu dorinţa de egalitate între sexe, cu înţelegearea ideologiei de gen, nu mi-a spus părintele 1 sau părintele 2, nu ne-a confundat cu nicio altă persoană cu care a intrat în contact.  Nici acum măricei fiind nu-mi spun niciunul Părintele Prim sau Părintele Secund. Pentru ei părintele e la biserică duminică de duminică şi le dă sfânta împărtăşanie.

Valul european şi internaţional al ideologiei de gen , al acceptării celorlalţi cu orice preţ şi călcând peste orice trebuie să se oprească la o limită a normalităţii şi al bunului simţ. Sunt tolerantă de felul meu, încerc să nu judec şi să nu condamn pe nimeni, pentru că nu e treaba mea să o fac. Accept în jurul meu orice fel de persoane şi-i pot trata pe toţi la fel, indiferent de naţionalitate, religie, sex, orientare sexuală şi alte motive ce ar putea duce la discriminare. Îi pot accepta pe toţi, fiecare e liber să facă ce doreşte în spaţiul intimităţii sale şi nu trebuie să se justifice în niciun fel pentru asta. E singur şi direct răspunzător pentru orice act sau fapt.

Conform principiului de drept „Dreptul tău se termină acolo unde începe dreptul meu”, egalitatea de tratament se termină acolo unde pentru a crea drepturi noi unor minorităţi, se încalcă drepturile consacrate de mii de ani femeilor şi bărbaţilor. Unde se vrea ştergerea cu buretele a unor conştiinţe, a unor principii, a unor lucruri fireşti.

Nici măcar nu vreau să mă aplec asupra intereselor şi raţiunilor pentru care un cuplu de acelaşi sex îşi doreşte să devină părintele 1 sau părintele 2, cât timp ei singuri au optat pentru un astfel de stil de viaţă, alegând să nu aducă pe lume un copil pe cale naturală, aşa cum aduc toate speciile pământului, ci aleg fie inseminările artificiale, fie mamele purtătoare, fie adopţiile, fie familiile curcubeu cu 2, 3 sau mai mulţi membri activi. Şi nu-mi spuneţi că nu au optat pentru un astfel de stil de viaţa, cât timp întreaga ideologie de gen are la baza conceptul că sexul copilului nu este determinat la naştere, şi că sexul se va determina când copilul, alegând în cunoştinţă de cauză, după ce va fi experimentat toate variantele , va decide dacă se vrea a fi baiat sau fată care iubeşte un alt băiat sau o altă fată.  Aştept să văd în cât timp se vor interzice în aceste ţări tolerante culorile hainelor bebeluşilor sau copiilor pentru a nu le influenţa în niciun fel decizia de a-şi alege sexul la maturitate.

Respectarea drepturilor mele de mama presupune ca nimeni să nu-mi impună cum să mă adresez  fiicei sau fiului meu, ca eu să-i spun că eu sunt părintele 1 sau 2, să-i induc ideea de numerologie ierarhic superioară în familie , să creadă că putem oricând să ne schimbăm şi să adaugăm alte numere în ecuaţia familiei noastre. Şi să-i mai las ideea că  unul e înaintea celuilalt în privinţa autorităţii părinteşti, pentru că suntem egali şi avem stabilit un apelativ de când e lumea asta şi pământul : mamă şi tată.

Să am dreptul şi libertatea neîngrădită să-i spun mereu „hai la mama”, sau ” cheamă-l te rog pe tati”, chiar şi când va fi să merg să-l ridic de la grădiniţă sau şcoală, sau când vom fi în vreun concediu undeva.

Să mi se recunoască toată viaţa şi chiar post mortem statutul de MAMĂ sau soţului de TATĂ, să fie bine conturat în codul familiei noastre şi în societatea în care trăim faptul că noi suntem cei ce le-am transmis genele, că noi suntem cei ce i-am adus pe lume, că i-am crescut şi educat, că noi răspundem pentru îndeplinirea atribuţiilor părinteşti.

Aş vrea să nu mai înghit în sec când presa străină scrie şi când vreun biet părinte de-acolo se simte discriminat pentru că la înscrierea la înalta şcoală franceză ori italiană, ori din alt stat open-minded, a fost retrogradat din statutul de mamă sau tată la părintele 1 sau părintele 2.

Care e alintul pentru apelativul „părintele 1 sau 2”  Unu, Doi ? Pentru MAMĂ  e MAMI…şi sună atât de dulce din glasul copilului încât e de-a dreptul strigător la cer să interzici utilizarea lui în unităţile de învăţământ de oriunde. Chiar nu vă revoltă cum pentru nişte minorităţi sexuale vi se smulg drepturile voastre?

Se gândeşte cineva cum i se smulge mamei acest statul fără drept şi fără justificare ? Acelei femei care a  purtat în pântece o viaţă nouă, care a urmărit cu sufletul la gură fiecare zi din viaţa uterină dezvoltarea fătului, care a tresaltat de bucurie la fiecare mişcare a pruncului în pântece, care i-a vorbit copilului mereu din perioada uterină şi care a născut în durerile unei naşteri naturale ? Poate cineva, cândva, undeva în lume să anuleze aceste trăiri din viaţa unei mame şi a pruncului ei ? Poate cineva să-ţi spună printr-un formular că nopţile în care umblai ca un zombi prin casă pentru a alăpta ( pentru că asta face o mamă care-şi iubeşte pruncul ),  au fost în zadar, iar statutul ăsta nu ţi se cuvine primind în schimb apelativul de parintele 1 sau 2 ?

Poate cineva lua acest drept de maternitate femeii care a luptat ani de zile să rămână însărcinată, pentru ca atunci când i s-a întâmplat să devină mamă să i se ia dreptul de a-i fi scris acest apelativ în formulare actelor publice ?

Cu toată toleranţa de care pot să dau dovadă, voi respecta mereu doar oamenii care-mi respectă drepturile mele, care nu-mi smulg statutul de mamă doar ca ei să se simtă integraţi în societate pentru ca psihicul lor să fie liniştit în detrimentul psihicului meu. Ştergând cu buretele sacrificiile şi iubirea unei mame pentru copilul ei. De ce integrarea şi nediscriminarea lor trebuie să ducă la discriminarea mea ?

Lasă un răspuns

